parkingowy parkingowy
275
BLOG

o sie dzieje z polską męską siatkówką

parkingowy parkingowy Siatkówka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

 

Patrzę na siatkarzy jako kibic.

Kibic ,który od wielu lat obserwuje z ciekawością i satysfakcją osiągnięcia naszych zespołów  i kadry Polski.

Niestety , od ubiegłego roku , a ściślej od występu naszej męskiej reprezentacji w  Londynie o satysfakcji i dumie z gry naszych reprezentantów ,trudno powiedzieć .

Żal mi naszych młodych siatkarzy ,żal tym bardziej, ze wydawać się mogło iż wreszcie mamy grupę młodych perspektywicznych zawodników.

Technicznie na dobrym poziomie i jedyne czego brak, to obycia na światowych parkietach,siatkarzy którym nie wiele brakuje do ścisłej czołówki światowych gwiazd.

Po kompromitującej porażce na Olimpiadzie, sądziłem że zostaną przez trenerów i zawodników wyciągnięte wnioski na przyszłość.

 To jednak, co po Olimpiadzie „pokazują” nasi zawodnicy napawa niestety niepokojem. Niestety od Londynu nie oglądałem dobrego meczu w naszym wykinaniu.

Trudno mi ,laikowi który nie ma wiedzy o metodach treningowych oceniać pracę zespołu Anastaziego .

Niepokoi  mnie jednak , widoczny w grze naszych zawodników ,brak radości z gry ,

tak samo jak milczenie środowiska trenerów .

Czyżby nikt nie rozliczał Anstaziego z jego pracy ?

 

parkingowy
O mnie parkingowy

Pilnym obserwatorem polityki i gospodarki żywo zainteresowanym pomyślnoscią rodaków. Na co dzień przedsiębiorca i społecznik. Nie znoszę w dyskusji chamstwa zastępującego rzeczowe argumenty. Zyję zgodnie z zasadą " nikt bez wad się nie rodzi a ten z nas najlepszy kto ma ich najmniej" cyt. z Horacego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport